tiistai 17. toukokuuta 2016

Siveellistä deittailua - milloin päästään petipuuhiin, Ile?

Siis huhhuh. Mulla on ollut deittailukiireitä! Olen viettänyt Ilen kanssa lähes kaiken luppoaikani, joten edes blogipäivityksille ei ole ollut aikaa. Nyt kuitenkin tilannepäivitys.

Laitoin sitten totta tosiaan heti seuraavana aamuna Ilelle viestiä, että oli kiva nähdä ja höpisin jotain mun parvekeaamupalasta. Ilehän ehdotti heti deittejä vielä samalle päivälle! Olen nyt treffaillut Ilen kanssa pari viikkoa ja välissä on vain muutama päivä, milloin emme ole nähneet. Ollaan käyty kävelyllä, otettu aurinkoa, pussailtu, käyty kahvilla, kaljalla, jätskillä, juoksulenkillä, katsottu leffaa ja lätkää, tehty ruokaa toisillemme ja hmm, mitähän vielä. Niin ja olen ollut yhden yönkin Ilellä.

Seksiin asti ei kuitenkaan olla vielä päästy, mikä on mulle kyllä parin viikon deittailun jälkeen melko ainutlaatuista. Toisaalta asiaan on vaikuttanut se, että mulla oli menkat viime viikolla. Aiheesta voisi kyllä tehdä jo oman postauksen. Miten kerrot jotenkin järkevästi vasta tapaamallesi miehelle, että sulla on menkat? Uuden deitin kanssa tunnelma on vielä niin ihanan arvoituksellinen, että kuka nyt haluaisi ottaa esille niin arkisen asian kuin menkat!? Kuitenkin jotenkin miehelle pitää osoittaa, että kieltäytyminen ei johdu kiinnostuksen puutteesta. Noh, itse päädyin hoitamaan asian tällä kertaa näin:


Joskus olen päätynyt menkkoineni jo ihan liian pitkälle ja siinä vaiheessa kieltäytyminen on jo tosi noloa. Päätin siis tällä kertaa infota asiasta jo etukäteen, niin ei ole kummallakaan mitään turhia odotuksia. Sitä paitsi Ilehän suhtautui asiaan oikein hyvin, pussaili ja piti koko yön kainalossa. Seurustelevat kaverit sanovat muuten tähän menkkajuttuun aina, että:
"Täh no mitä väliä, menkää suihkuun panee!"
Joo hei vähän eri asia ottaa verinen suihkupano oman poikaystävän kanssa, kun että se on eka seksikokemus tuoreen deitin kanssa. Ei kiitos.

Tällä viikolla tilanne kuitenkin on jo toinen ja yritän jotenkin päästä Ilen vällyjen väliin, ettei homma nyt ihan liikaa pitkity! Ile pitää mua varmaan jo todellisena siveyden sipulina, koska pari päivää sitten kieltäydyin yökutsusta, vaikka olin Ilellä käymässä. Mulla oli niin järkyttävä krapula ja päänsärky, että tunsin itseni kaikkea muuta kuin seksikkääksi. Kerta se on muuten ensimmäinenkin, kun kieltäytyy krapulaseksistä. Hih, ehkä ihan hyvä, että Ile ei vielä kunnolla tunne mua. ;D

P.S. Ajattelin kirjoittaa, että miten ihana ja potentiaalista poikaystävämatskua Ile on, mutta tästä tulikin seksipäivitys. Noh, ens kerralla sitten :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti